• יינתן אפשרות רק להחלפת מוצרים שקיבלתם באמצעות פניה בעמוד האינסטגרם או בוואטסאפ. אם ברצונכם להחליף למוצר אחר, יש לעדכן אותנו באינסטגרם/וואטסאפ ולאחר מכן לשלוח לנו את החבילה. לאחר קבלת המוצר נוציא לכם משלוח חדש בהקדם! במקרה שהחלפה אושרה – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החלפת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף כל הפריטים הנלווים. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר. *עבור מוצרים משומשים לא תהיה אפשרות החלפה וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת החברה האם בוצע במוצר שימוש. אפשרות של החזרה וביטול עסקה יינתן רק במקרים חריגים וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת החברה.
מדיניות ביטול עסקה • ביטול עסקה יתאפשר אך ורק בתוך 24 השעות הראשונות מרגע ההזמנה ולא יתאפשר לאחר 24 שעות ומעלה • על פי חוק ביטול עסקה יינתן רק לאחר תשלום עמלת ביטול על סך 5% מסך העסקה או עד סכום של 100 ש”ח ועל דמי הסליקה עבור העסקה